2010. szeptember 22., szerda

Kérdezz-felelek játék

Pocak Pannától kaptam a stafétabotot, amit nagyon szépen köszönök. Mindig jó érzés, ha érdeklődnek az ember vagy a munkája iránt, ezért örülök a hozzászólásoknak is.

Ha nyernék a lottón..

... nagyon meglepődnék, mert nem szoktam lottószelvényt venni :) 
De játszunk el a gondolattal: biztos rajta ülnék a pénzen legalább fél évig és alaposan megtervezném, hogy mire költeném, hogyan fektetném be, hogy az összeget ne feléljük, hanem gyarapítsuk. A lakáshiteleinket extra gyorsasággal visszafizetnénk és az új, környezetbarát, energiatakarékos, alacsony fenntartású házunk felépítése is valószínűleg az elsők között lenne a listán, napkollektorokkal, szélturbinával, szürkevíz-rendszerrel, jó hőszigeteléssel.


Rossz szokás...

... van jó néhány :) Túl sokáig voltam a magam ura ahhoz, hogy ne legyenek. Időnként bizony lusta vagyok és húzom-halasztom a kellemetlen dolgokat, mint a rétes tésztát. A többiről inkább ne beszéljünk ;)


Koffein...

... egyenlő cappuccino. A jó cappuccino a gyengém, s mióta vettünk egy jó kis Saeco eszpresszógépet beépített kávédarálóval, amivel fantasztikus tejhabot is lehet készíteni, legalább napi egy csészével kényeztetni szoktam magam. Mielőtt valaki nagyon irigykedne, a gépet természetesen az ebayen vettem használtan és  töredékáron :)
A cappuccino az egyetlen, ahol kivételt teszek a tejjel. Próbáltam mással is, de egyik sem hozta azt az ízélményt amit ez a habos kávécsoda kiválthat.
Mindezek mellett pedig teaimádó vagyok :)


Színeim...

A kedvencem a bordó. Ehhez képest most nem sok bordó vesz körül...


Mi van most rajtam ...

Egy csinos, nagyon nőies, fekete kismamaruha. 
Háziállat...

... az nincs. De elég sok papagáj, kakadu és egyéb élőlény vesz minket körül, akik közül jó néhány rendszeresen meglátogat minket egy kis kaját kunyerálva. Pl. szivárványos lórik, királypapagájok,  bozótpulykák, oposszumok.

10 év múlva hol látod magadat...

Még mindig itt, de remélhetőleg már az új házunkban és egy kicsit több gyerekkel :)


Legutóbbi nagy élmény...

Egy 17 hónapossal minden nap egy élmény :)
Akiknek a kérdéseket továbbpasszolom:

Remélem, még nem találkoztatok a kérdéssorral.

5 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Köszi a stafétát, igyekszem válaszolni a kérdésekre.
A válaszaidból nekem a kismamaruha tetszett a legjobban :d

Vera írta...

Alexandra,
Nagyon kedves vagy, köszönöm, de ha nem baj akkor én nem válaszolok ezekre a kérdésekre. Nem szeretek közzétenni ilyen és ehhez hasonló dolgokat magamról, ha nem baj.

Alexandra írta...

@Wise Lady:
Ha minden igaz, működött a recepted ;)

@Veronika:
Dehogy baj :)

GasztroRéka írta...

Milyen szuper lehet egy ilyen önfenntartású ház! Nem vagy kitéve semmilyen politikai konfliktusnak stb. Nem kell attól félni, hogy elzárják a gázvezetéket! Egyre inkább társasági téma, csak ugye a pénz...
Mo-n vannak kezdeményezések, de nagyon kevés.
Gondolom Ausztráliában jobban álltok vele!

Alexandra írta...

@Réka:
Azt gondolná az ember, hogy itt jobban állunk a zöld témában, de szerintem nem. Talán jobban, mint Magyarország, de az ország lehetőségeihez vagy például Németországhoz képest egyáltalán nem.

Van államilag támogatott program pl. a wc tartályok cseréjére (nagyon víztakarékos megoldásra), ez pl. jó, mi is igénybe vettük.
Van program a napkollektorokra is - hát, ez nem úgy pörög, ahogy kéne, személyes tapasztalat alapján.

Bőven van még mit tenni és Németországról példát lehetne venni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...